• Baldızın telefonu ve sex hikayemiz

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Eşimiz kardeşi Didem lise okumak için İstanbul’a bizde kalmaya geldi. Küçüklüğünden beri onunla oyun oynar boğuşur şakalaşırdık. Ama artık 17 yaşında bir kızdı. Hafif balık etli, güzel dolgun göğüslü bir genç kız olmuştu. Ama hala aynıydık. Şakalaşırken arada elim memelerine kalçalarına değer, bazen kucağıma oturduğunda amını götünü hissederdim. Evde kısacık şortla etekle gezdiğinde bacak şov […]

    Posted in: Sex Hikayeleri

  • Teyzemle fena sex hikayelerimiz

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Teyzem daha 20li yaşlarda dul kalmıştı. Yıllarca bizim evde kaldı. Ben küçükken misafir geldiğinde benimle yatakta yatardı. Daha o yaşlarda iri memelerini sıcaklığı hoşuma giderdi. Sarlılıp uyurduk. 5 sene köye teyzeme fındık için yardıma gittik. Teyzem köyde 1 oda 1 salon bir küçük bir evde kalıyordu. Biz gidince odasını anne babama verdi. Teyzem bize salona […]

    Posted in: Sex Hikayeleri

  • Üvey Annemi Siktim

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Babam 50 yaşlarında ama geçen ay evlendiği kadın henüz 40’ınde bile değil, zaten kadında bir yol olduğunu daha eve gelir gelmez anlamıştım. Ben 25 yaşında askerden yeni gelmiş ve iş arayan bir gencim. Anlatacaklarım annemle sikiş hikayemdir ve şu kadarını söyleyebilirimki eğer gerçek ensest hikayesi okumak istiyorsanız yazacaklarımın tamamına dikkatlice bakmanızı tavsiye ediyorum. Tabi bu […]

    Posted in: Sex Hikayeleri

  • Acaba Ne Biliyordu.. (Ayşe yuzde Zeki )

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Merhaba Zeki ben , Ayşe ile 4 yil önce başımızdan geçenleri anlatmaya devam edeceğim umarım sıkıcı olmuyorumdur.. Enson Ayşe ile alışveriş merkezindeki olaydan sonra beni Zelihalara davet etmişti , Yusuf abi gece görecektim bildiklerimden sonra kendimi onun karşısında nasıl hissedecektim , hareketlerinde bana karşı bi meğil olurmu veya ayni eskisi gibimi davranir bilemiyorumdum. Neyse telefondan […]

    Posted in: Sex Hikayeleri

  • elektirki serviscisi

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Merhaba ben sinan yirmi dokuz yaşında elektrik tamir işleri ile uğraşan biriyim. Anlatacağım öyküm de iş için evlerine gittiğim bir müşterimle yaşandı. Kış aylarıydı ve hava da baya soğuktu. Ben de sürekli dışarıda olduğum için çok kalın giyinmiştim. O gün sabahtan aşırı iş yoktu dükkanda oyalanırken bir hatun geldi. Evinde elektirk arıza olduğunu söyleyerek beni […]

    Posted in: Sex Hikayeleri

  • Yeni Taşınan Komşumuz !

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Herkese merhaba. Hayatımda ilk defa bir adult siteye üye oldum sırf bu hikayeleri anlatmak için. Her gün fırsat buldukça bu sex hikayelerini okuyorum ancak çoğu inandırıcı gelmiyor. Artık bende bunca zaman yaşadığım ilişkilerimden bahsedicem ara ara… Adım İlkay, izmir’de yaşıyorum. 28 Yaşında kendi işyeri olan bakımlı, çevresince itibar gören vede karizma sahibi ayrıca hayat dolu […]

    Posted in: Sex Hikayeleri

  • Yengem Beni Travesti Yapti

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Ben yengem Nadide çok iyi anlaşıyordum,abim olmadığı zamanlar onunla koyun koyuna yatar ve çok büyük heyecanlar yaşardık, hatta onun sevgililerinle bile grup yaptık bir kaç kez ,gene böyle bir gece yatakta tuhaf tuhaf bakarak seni ben sikmek istiyorum dedi,ben şaşkın bir vaziyette gülerek nasıl yani beni sen nasıl sikersinki?dedim. Evet dedi yengem seni ben sikmek […]

    Posted in: Gerçek Sex Hikayeleri

  • Serdarın Paraya Tapan Karısı

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Selam gençler, yaşadığım bu güzel anı pek de uzun zaman önce olmadı. Öncesinde kendimden bahsetmek gerekirse ismim Kenan, ben şuan 44 yaşındayım, 1.90 boyunda, iri yarı, esmer yanık tenli , saçı siyah gözü kara bi adamım. Evliyim, 39 yaşında, 1.60 boylarında esmer, türbanlı, tombul ve bana 2 çocuk veren bir karım var ismi Neriman. Yapım […]

    Posted in: Gerçek Sex Hikayeleri

  • Arabada sevgilimle teşhircilik

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Geçen ay sevgilimle, dedik arabanın içinde sevişelim. Fantezi hesabı…:) Maltepe Sahilyolu’nda paralı geniş bir park var, oraya gittik, tabi o istiyor ki, arabalardan insanlardan uzak olsun, bizi görmesinler…Ee ne anlamı kaldı insanlar görmezse…Tabi ben bunu açıkça belli etmedim. İçimden o kıvama getiririm dedim. Zaten bilirsiniz, bir sürü araç park etmiş, ya içiyorlar, ya da yiyişiyorlar…Neyse, […]

    Posted in: Gerçek Sex Hikayeleri

  • Arkadaşımın Annesini Banyoda Siktim

    Kasım 29, 2015 No Comment

    Selam arkadaşlar. Ben size en yakın arkadaşım Emrenin annesi ile başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. Emre ile arkadaşlığımız çok eskiye dayanır. O gün onu aradım ama telefonuna ulaşamayınca acaba önemli bir şey mi var diye evlerine gittim. Hiç lafı uzatmadan başlamak istiyorum siz de çok zevk alacaksınız çünkü. O gün Emreyi bir şey için çağıracaktım […]

    Posted in: Gerçek Sex Hikayeleri

bursa escort
istanbul escort

güvenilir bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis canlı bahis alpu escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort adapazarı escort sakarya escort sakarya escort bayan diyarbakır escort diyarbakır escort